Wednesday, March 10, 2010

Fra hjerne til hånd

Nogen gange tænker jeg over hvordan mine hænder og min hjerne arbejder sammen for at skabe et stykke kunst. Det er underligt. Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg gør, jeg gør det bare. Jeg har nok en speciel evne til at se hvordan det skal formuleres på papiret eller formes med hånden. Hvis en blyantsstreg ikke per perfekt, kan jeg straks se det. Jeg kan se hvilken farve der mangler på maleriet. Jeg ved ikke hvordan. Er det en medfødt evne, jeg har fået foræret med generne? Eller er det en gave fra gud?

Sometimes i wonder how my hands and my brain can work toghether to create a piece of art. It's strange. I Don't know how I do it, I just do it. I think I have a special talent to see how it have to be formulated at the paper, or shaped with the hand. If a pencil stroke isn't perfect, I can see it immediately. I can see what color is missing in the painting. I don't know how. Is it a inborn talent, I've ben given with the genes? Or is it a gift from god?

No comments:

Post a Comment