Thursday, February 25, 2010

Converse



Jeg købte de her Converse, da jeg var i Strassbourg med min klasse. De kostede kun omkring 340 kr. Herefter shynede jeg dem lidt op ved at give dem røde snørrebånd og farvelægge menneskerne. Men da jeg havde tegnet med almindelige tusser, og har gået med dem i regnvejr var farverne helt tværet ud. Derfor lagde jeg dem i blød for nylig, og farvede dem på ny med tekstil-tusser (109 kr. fra Panduro Hobby), så farverne ikke bliver tværet ud i regnvejr. Nu er de så gode som nye igen!


I bought these Converse, when I was in Strassbourg with my class. They only costed approximately 340 kr. Then I shyned them up by giving them red laces and color the people. But when I had colored them with ordinary markers and have worn them in the rain, the colors were completly smeared out. Therefore i washed them, and colored them again with textile markers, so the colors will not be smeared out in the rain. Now they are as good as new ones again!

No comments:

Post a Comment