Monday, March 22, 2010

Spanish Bird Nerd

Her er den tegning, jeg ledte hele min reol igennem for at finde. Og nej, jeg fandt den ikke. Det her er er gammelt billede jeg havde på min mobil af den. Men nu har jeg jo noget at kigge efter, hvis jeg skal male den igen. Den var alligevel tegnet på linjeret papir, hvilket ødelagde tegningen lidt...
Btw, så overvejer jeg lidt at skrive på spansk også, eller gøre det i stedet for dansk eller engelsk, så jeg fx skriver på spansk og dansk eller engelsk og spansk. Jeg skal jo snart til Argentina et helt år, så jeg kan jo godt øve mig lidt, og så kan mine kommende værtsfamilier og venner jo læse med.

Here's the drawing I looked after, but this is not the original one. It's just an old picture of it I had on my cellphone. But now I have something to look after, if I want to paint a new version of the drawing. The drawing was drawn on linered paper anyways, and that actually spoiled the nice drawing...
Btw I'm considering writing in Spanish too, or just do that instead of Danish or English, so I for example write in English and Spanish or in Danish and Spanish. - You know, I'm soon going to Argentina for a year, and I have to lean Spanish Anyways, and then my coming host families and friends can read the blog too.

No comments:

Post a Comment