Tuesday, March 23, 2010

Summer! now!

Jeg kan ikke vente til det bliver sommer igen. Jeg kan ikke vente til de lange sommeraftener, hvor man bare sidder og hygger sig i haven eller på stranden. Jeg kan ikke vente! Ingen stress over lektier eller andre hverdagsting man skal nå. Bare slappe af hele dagen.
Så kan jeg måske også få tid til at male noget mere. Problemet er ikke ideerne, problemet er den manglende tid til at starte på et projekt i hverdagen.
Billedet er lånt fra Sophie Amalie fra min klasse. Hun er virkelig go til at tage billeder og til at skrive. Besøg hendes blog her: http://www.tankebillede.blogspot.com/

I can't wait to summer comes again. I can't wait for the long summernights, where you just sit in the garden or at the beach having a good time with your friends. I can't wait! No stress about homework or things you have to do in your everyday. Just relax all the time.
Then I probably can have more time to paint some more. The problem isn't the ideas, the problem is the lack of time to start a project in the everyday.
The picture is borrowed from Sophie Amalie from my class. She is really good at taking pictures and writing. Visit her blog here: www.tankebillede.blogspot.com

No comments:

Post a Comment